Saturday, October 5, 2013

konvo di UMP Pahang

Hari ini, aku dan keluarga berada di Gambang, Kuantan Pahang untuk meraikan adik bungsu kami yang memperolehi Ijazah Bioteknologi di UMP Pahang. Kami berkonvoi 4 kereta dan menginap di sebuah homestay berhadapan dengan Gambang Water Park. Alhamdulillah, rumahnya besar dan selesa. Dalam 10 minit dah sampai ke UMP.


Adik aku sesi pertama, 5 Oktober 2013. Pukul 7 pagi dia dah kena lapor diri. Keluarga yang nak masuk dewan daftar pukul 7.45 sampai 8.15. Aku, mak dan adikku dapat masuk dewan. 3 orang dibenarkan masuk dewan. Tak berapa masalah sangat sebab banyak kerusi kosong. Dewan besar sangat...


Sesi pertama ada anugerah Ijazah Kehormat. Bekas Rektor KUKTEM yang juga bekas Timbalan Naib cancelor UTM tahun 1991 hingga 1997 diberikan penghargaan. Hebat UMP, dalam 10 tahun perkembangan, banyak yang telah dicapai.

Lepas tu, as usual graduan bermula dengan Phd, Sarjana dan kemudiannya Ijazah mengikut fakulti masing- masing. Sesi pertama ni, graduan dapat ijazah daripada Tengku Mahkota Pahang tau. Terima kasih Tuanku.



Tahniah kepada semua graduan especially my beloved sister. All the best for your future undertakings... ;)

My lil sis with my mum ... muahhhhss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...