Monday, January 9, 2012

Hari keempat sekolah

Hari ni hari keempat sekolah.
No 1 dah pandai kira hari :)

Tapi, malam tadi aku tak tido.
No 3 demam panas... keluar gegata (macam bintik kena gigit nyamuk tapi besar2) kat perut dan kaki dia.
Lepas makan ubat, adalah kurang panas..
Bila nak dekat makan ubat... naik panas balik.
Aduhaiiii.... tak pasal2 aku amik cuti ari ni.
Bawak no 3 gi klinik... takut campak.
Dr tengok dia dengan muka pening.
Bagi ubat demam dengan ubat gatal. Khamis ni dia suruh datang balik.

Nak buat tambah pening kepala... no 1 pun demam gak.
Sekali selsema dan batuk. Sekolah pagi dia gi gak sekolah... sekolah agama... tokmak dia tak bagi.
Takut dia tak larat.

Baru masuk bulan januari... cuti aku dah luak 3 hari.
Macamana nak tunggu sampai ujung tahun ni...
Haihhhh.... rasa macam nak resign
Hadap anak kat umah jek...
Kalau aku ada passive income... esok gak aku hantar surat...
Tapi...
Simpanan ASB pun ada RM10 000 jek... apa cer :(

1 comment:

~~zAnAfAhMi~~ said...

hidup berkeluarga, mcm tu la.....btw...10 ribu bnyk tu, bersyukur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...