Tuesday, August 2, 2011

First day

Hari ni hari pertama kerja kat tempat baru.
Nak jumpa pengarah, takda.
Nak jumpa timbalan pengarah, takda.
Nasib baik dah tau serba sikit apa skop kerja.
Nasib baik dah jumpa dengan pemegang jawatan yang lama.

Bulan puasa pulak tu, kalau tak boleh gak ajak diorang minum.
Dapat jugak kenal2 mana yang perlu.

Terpaksalah fikir mana yang patut.
Buat apa yang terfikir baik.

Takpa, panjang lagi tempoh aku akan bertugas disini.
Lama2 nanti diorang akan boleh accept aku.
Lama2 nanti aku akan boleh accept diorang.

Kalau asyik mengendeng jek, takut orang tak suka... macam katun kat bawah ni.



Dah... dah... pi buat keje :P

4 comments:

misya said...

selamat bekerja di tempat baru

Yasminhamid said...

selamat bertugas di tempat baru..

ainnoraini said...

selamt berpuasa dan semoga hepi bertugas ditempat baru tu...

Nora said...

@misya, yasmin & ain, thanks ekk... Selamat berpuasa :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...