Wednesday, September 12, 2012

Tak habis-habis mesyuarat

Ibu bapa selalu komplen bila anak dia cerita .. cikgu tak masuk kelas sebab mesyuarat
Anak murid selalu sengih bila kelas batal ... sebab lecturer kena pergi mesyuarat
Staf selalu bising bila nak mintak tandatangan .. bos takda sebab pergi mesyuarat

Aku pun nak komplen ... apalah yang tak habis-habis mesyuarat
Nak buat projek ... mesyuarat
Nak lantik pegawai ... mesyuarat
Nak buat conference ... mesyuarat
Nak buat program baru ... mesyuarat
Nak tentukan boleh beli barang ke tak ... mesyuarat
Nak tentukan tindakan disiplin ... mesyuarat
Nak tengok status Phd dah siap ke tak ... mesyuarat

Kalau aku kena pergi semua mesyuarat yang orang set pada 1 masa yang sama jek... macamana aku nak kerat badan aku ni..
Kalau pagi petang mesyuarat ... bila pulak aku nak buat keje ni...
Kalau asyik kena attend mesyuarat ... bila plak aku nak buat mesyuarat untuk anak buat aku ni...



Kang aku tak datang... kena tindakan tatatertib plak kang
Kang aku tak datang ... keje nak kena buat aku tak tau plak
Kang aku tak datang ... orang kata aku makan gaji buta plak
Kang aku datang ... jenuhlah aku nak menganti kelas dik non oiiii

Pening tau tak...
Tak habis-habis mesyuarat
Letih...

1 comment:

Azhariah Zuber said...

kena kurangkan mesyuarat. kalau setiap minggu ada mmg menganggu pnp kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...