Wednesday, September 26, 2012

Makanan mengenyangkan

Hari ni aku tak keje... ada appointment dengan doktor di Hospital Sultanah Aminah. As usual, menunggu yang lama.. Balik rumah, oleh kerana amik darah, badan akan rasa letih... tidurlah ubatnya :) No 1 balik sekolah agama dalam pukul 4, aku suruh dia tidur dulu. Kalau tak, maghrib jek dia dah ngantuk. Bangun tidur, dia mengadu lapar...
Aku  : Kan tok mak bagi duit gi sekolah agama tadi..beli apa?
No 1 : Beli aiskrim
Aku  : Tadi kan tak sempat makan nasi, kenapa tak beli makanan 
       yang mengenyangkan?
No 1 : Saya ingat aiskrim tu mengenyangkan...
Aku  : &%$#??

4 comments:

Engku Artini said...

comel!!

Azhariah Zuber said...

aiskrim sekarang sgt heavy mcm tuti fruti. mmg leh kenyang. hehe

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Lya said...

hehe... jujur tu!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...