Saturday, January 4, 2014

personal playground

Setiap cuti hujung minggu, halaman rumah aku ni akan dipenuhi budak-budak. Dari pagi lagi dah penuh, kalau tak dilaranglahhh... Anak siapa?

Anak aku 3 orang
Anak jiran 2 kadang 3 orang
Anak sedara 2 kadang 3 orang...

Ni ada 4 orang sebab No 1 dan No 2 tengah makan nasi.

Bunyi riuh rendah, tak usah nak ceritalah...
Oleh kerana tak nak bagi anak2 aku main kat luar rumah... makanya, kenalah terima diorang datang main kat umah aku ni... walaupunnnn rumah akan pasti bersepah.

Lebih baik daripada diorang duduk mengadap kartun dan tablet kan kan kan...

2 comments:

Petak Bunga said...

lebih baik tengok anak depan mata.

Petak Bunga said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...