Tuesday, May 10, 2011

Buat kek guna bundt Nordic pan

Tahu tak apa tu bundt Nordic pan?

Macam ni..

Atau ni...

Atau ni...

Geramnya tengok yang ni...


Kalau buat kek atau puding guna bekas ni... cantik jek bila keluar...
Boleh buat hantaran... hidang pun nampak canggih jek kek kita..
Tak sedap pun orang makan :)

Notakaki : Belikanlah satu buat nora ni bangggggg :P

6 comments:

Norhafiza said...

betul tu Nora..takde spesen camtu je kan hihi..mmmm cam bekenan juga No ni tp taktau la bilad apat belinye hehehe

Azma said...

hik hik.. betul tu..x sedap pun nmpk sedap je..

mahal ke nora? x penah mencari so x penah tau harganya..

Nora said...

@No, comel jek kan:)

@Azma, tak tau plak harganya.. banyak jumpa online ...

Hanis MY said...

antekknyaaa...aminnn moga2 hubby nora belikan nordic pan tu sebab nanti dia jugak nak makan kan hehe...

kakpah said...

nora,
borong je semua tu....

Nora said...

@Hanis, betul betul betul :)

@Kak pah, kalau ikutkan memang nka borong semua :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...