Thursday, May 26, 2011

berita baik tapi...

Dapat berita tak formal masa bengkel hari Selasa.
Sekali lagi dapat berita tak formal masa sembang2 dengan member kat bilik aktiviti.
Hari ni dapat comfirmation.

Hmmmm... benda baik untuk career

Tapiiii...
macam susah nak bagikan responsibiliti dengan famili dan study
macam tak boleh nak bagikan masa
risau kalau2 tak dapat capai prestasi yang diharapkan...


Takutlahhhh

4 comments:

misya said...

u can do it la,kitakan wanita pwer,haha

Liza @ Adzriel AB said...

itulah yg hubby kak liza kata.. boleh ke? down mood kak liza. now menyesal.. redah aje, nanti pandai2 lah handle masalah. Insyaallah boleh.

Yasminhamid said...

walau apa pun ia.. insyaallah awak boleh kalau awak yakin.

Nora said...

terima kasih smua, memang terpaksa redah je, kalau tolak nanti, buruk plak nama jabatan. Semoga Allah mudahkan... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...