Saturday, July 16, 2011

Harry potter and the deathly hallows part 2

Harry potter and the deathly hallows part 2 adalah pengakhiran cerita.
Dari siri pertama aku ikut.
Buku2 dia aku beli.
Dah janji dengan hubby nak pergi tengok skali.
Dia ok jek, janji aku temankan tengok Transformers dulu.

Tapiii... dia dah tengok Transformers sorang2.
Camne nak nengok ni... budak 2 orang tu taknak tinggal umah babysitter.
Takkan nak bawak diorang tengok skali...
Ada tengah2 main cerita tu... diorang tarik tangan ajak balik... takutttt

Adik2 aku dah pi tengok dah malam tadi...
Ni yang aku tension niiii....

3 comments:

Umedia Network said...

nice info. Like2. :)

KAMIHIDUP said...

sabar jela, eh umedia ni apa infonya? mana ada info kat dalam entri, ni mesti baca tajuk je ni, heee. :)

Nora said...

@kamihidup, takpa... kita sama2 faham :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...