Friday, June 17, 2011

No 3 pulak demam

Bila abangnye demam, kena standby sebab nanti adik2nya demam pulak.
Sabtu lepas kan No 1 demam.
Masa tu adik2nya ok jek... steady.
Cume No 3 macam ada dedar sket ( badan cam panas suam...)
Hari Rabu, balik dari babysitter, pegang badan dia cam panas.
Malam tu demam.
Pagi tadi, masih panas lagi badan dia.
Minum air banyak, tapi peluh sket jek. Kencing jek yang banyak.
Nak tampal coolfever, marah bukan main.
Lap badan dia dengan tuala basah pun macam nak berperang.


Tapi, dia main ok jek.
Makan, alhamdulillah masih sedap.
Air, bagi jek... dapat balik kosong.
Maybe nak berubah tahun...
23/6 ni birthday dia ke 2.
Jangan demam lama2 yek sayang. Cepat2 sihat, cergas, cerdas.

NOtakaki : Gambar ni adik aku yang amik. Kalau nak nengok hasil dia yang lain, singgahlah sini.

2 comments:

misya said...

sekarang musim demam

Norhafiza said...

klo anak2 tak sihat kita pun turut rasa skl..kadang2 kita lak dapat sakit hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...