Tuesday, June 7, 2011

sunyi sepi...

Bila cuti sekolah, majoriti kawan-kawan pejabat akan ambil cuti.
Masa nilah nak habiskan masa dengan anak-anak.
Kali ni pulak, cuti sekolah serentak dengan cuti semester.
Memang peluang baik untuk kitorang berehat panjang.

Aku dah cuti masa nak majlis kawin adik hari tu.
Jadi, cuti sekolah ni aku keje.
Kena simpan cuti untuk raya dan kecemasan.
Manalah tau kalau-kalau anak tak sihat ke...*harap-harap takkkk...*

Oleh itu, 2 minggu cuti sekolah ini amatlah membosankan sebab ramai yang takda.
Nak pergi makan pun takda member...
Tengah-tension buat keje pun tak boleh nak share dengan sapa-sapa.
Yang tinggal macam aku ni, nak kena ganti keje yang cuti plak...
Tapi tak boleh nak settel sebab ketua jabatan takda.

Makanya, makin bosanlah aku kat pejabat niiii....
Pagi ni pulak ada lawatan.. haiiiihhhh sapa nak entertain diorang ni.

status : ** pening **

3 comments:

Norhafiza said...

betul nora..kat labuan ni jalan pun lengang je, perjalanan pun licin hehe..jiran tetangga ramai yg balik amik peluang cuti..

ummiarissa said...

meh saya entertain..he he he saya tak sibuk sangat..terpaksa duduk di rumah tak kemana-mana sebab anak ada kelas tambahan nak peksa UPSR...

Nora said...

@No, memang ramai yang pakat2 balik kampung

@Ummiarissa, mehlah tolong kita kat sini :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...