Tuesday, December 7, 2010

Beli kasut sekolah

Masa balik kg hubby ari tu, aku amik kesempatan belikan kasut sekolah No. 1. Yelah, dah terlanjur aku dan abahnya cuti, lagipun takdalah dia dok kat umah tok abah dia je kan..

Kami gi kedai BATA jek. Senang, ringkas dan tak payah bersilat dengan 3 heroku ituuu. :P

Aku suka kasut brand BATA ni. Lasak, tahan, value for money. Kami beli 2 pasang untuk dia. Siap dapat free kapur kasut lagi tauuuu.


Yang satu zap tu 25.90, manakala yang 2 zap tu 28.90 kalau aku tak silaplah

Tapi, takkan anak jek dapatkannnn... maknyer pun dapat gak.


Comei tak? Ringan, selesa, cantik. Cmer RM25.00 jek :D

Ada banyak color. Gilah nengok. Tapi paling suke skali sebab... my hubby yang bayar... :D Tocei..tocei...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...