Tuesday, January 25, 2011

Contest matjoe reader choice choose now


Aku join satu contest yang matjoe anjurkan tentang azam tahun 2011. Artikel yang aku buat untuk masuk contest tu ialah yang ni ...

Korang singgahlah sini untuk tengok contest tu.


Kalau korang rasa azam aku patut menang tak menang takpa... asalkan tercapaiii ... aminnn korang tinggalkan komen untuk pilih pemenang kat situ.




notakaki : aku buat post ni guna sticky post... belajar dari ...aurikelsan.blogspot.com. Post terkini, kat bawah ekk :)
nota tambahan... abih dah sticky post... takleh nak lawan post hans dengan Mama Zharfan... Good luck to them :)

1 comment:

Norhafiza said...

No pun br tau pasal sticky post nih huhu..tengkiu ya Nora..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...