Tuesday, January 25, 2011

Cerita hantu di TV

Sekarang ni , cerita genre seram adalah sangat popular. Seram bercampur komedi, seram bercampur sedih, seram bercampur romantik, seram gilerrr...

Hmmmm... aku tak kisah nak keluar cerita apa pun kalau kat pawagam . Masalahnya, lepas kuo pawagam, dia kuo kat TV plak. Yang dah memang untuk TV pun ada gakkkk...

Hantu nak pandang tepi lah, hantu nak balik kampung lah, hantu nak melompat lah, hantu nak hantar anak gi sekolah lah...banyak sangatlahhhhh.

Pagi ada, petang ada, malam ada nak nak hari khamis malam jumaatttt !! .

Cerita tu aku suka, tapi konsep dia aku tak suka... Pehal plak??? Sebab sekarang ni anak aku no 1 dan 2 nak mandi pun kena teman dengan mak dia. Nak pergi kencing pun kena tunggu depan pintu bilik air. Apa kessss....

Tayanglah malam2 selepas pukul 10 ke.... pukul 11 ke.... masa tu anak2 aku dah tidooooo...

Sekian luahan hati seorang mak. :P

7 comments:

Cma Shiema said...

mmg byk cerita2 seram nih...anak cma sampai takut nk nengok tv..momok..momok... dia jerit2 bila iklan tu kuar..


cma suke nengok cite momok ni~

Cma Shiema said...

btw..macih ye polo cma..cma polo akak juge...

Nora said...

@cma, akak pun suke...masalahnye anak2 akak pun suke gak... tapi pas tu nak tido tutup lampu pun dia takut ... hehehe

aku budak skema said...

btol 2 aunty nora...kita da besar pn takut jgak ni kdg2..hahah

Nora said...

A'a... mana boleh takut lagi... skang dah besar... dah macho :)

@>~ said...

salam..
saya tak tengok citer hantu, anak pun tak tengok kat rumah. masalahnya kengkawan anak saya dan cikgu2 taska dia pasang CD hantu. saya pulak yang naik hantu.. heheh

Nora said...

camnerlah cikgu tu boleh bukak kat taska lak.... sib baik tak jadi hantu siang ...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...