Tuesday, February 22, 2011

No 3 dapat kasut baru

Baru raya ari tu belikan dia kasut. Masuk bulan 1 dah ketat kasut tu. Nasib baik ada selipar asadi tu. Oklah... walau dah kecik tapi masih boleh pakai.

Masa cuti Maulud Nabi last week, aku keluar sekeluarga untuk cari muqaddam No 1 dan No 2. Masa tu gaklah kitorang amik kesempatan carik kasut untuk No 3.


Comel tak? Masa tu gak terus pakai. Takyah simpan balik dalam kotak. Tag pun belum cabut lagi =)

Ingatkan nak beli 2 pasang. Satu letak umah babysitter, satu kat umah... Tapi pk2 balik... tak payahlah.

Bagitau kat jurujual kedai kasut BATA tu, 6 bulan lagi akak datang. Kaki budak2 ni memang cepat besar. Rugi beli banyak2 keee mak dia kedekut :P

2 comments:

Norhafiza said...

No plak bukan kes kaki cepak beso tapi kasut/selipar cepat putus...aduyai....

Nora said...

@No, yang bab putus pun betul gak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...