Friday, February 11, 2011

tanda-tanda anda perlu kuruskan badan

Apa tandanya?

1. Bila member tegur... anak skang dah berapa orang ekk :)
** sebab diorang perasan kita dah macam mak kepada 10 orang anak.. padahal baru 3

2. Bila husband tegur... allaa... awak gemuk ke kurus ke... cantik jek pada mata abang
** nak jaga hati isteri dialah tuuuu :P

3. Bila anak tegur... dalam perut mak ada baby ekk?
** ??

Ok... aku kena pergi aerobik semula... kena naikkan semula metabolisme badan ni supaya boleh membakar lemak dengan cepat :P

Aku nak orang kata... "Ehhh... betul ke anak you dah 3 orang?? Ingatkan anak dara lagiiii "

** Sila muntah skang =)

7 comments:

Norhafiza said...

waaaa...yg no3 tu ada anak No tegur..bila ngadu kat abang, abang balas "mmmm tau pun.." waaaaaaaa

jadi jom kita aerobik berjemaah!..

hana said...

haha..
sye pn nk kuruskn badan..
tp sye x kawen ag..
hahhaa

Mar said...

sy rasa sy sgt kurus,.hik2.tetiba rasa cm nak gmuk kan badan.

Nora said...

@No, jom kita :)
@Hana, kalau lum kawin lagi takpalah :)
@Mar, kalau kurus dan sihat, takyahlah gemukkan badan tu.... =)

nanne_manja said...

salam perkenalan..
dulu masa sblm kawen ..berat saya 48kg..
dah 7 tahun, tambah 20 kg..
hasben siap cakap.."ehhh..dulu masa mula-mula kawen, dapat saiz kecik..nie kenapa dah besar nie"..
terasa hati, tapi tak kurang pun berat badan..tengah gigih ni nak kurangkan juga..azam 2011

Nora said...

yok kita sama2 :)

riff said...

mmg wajib kurus dah ni..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...