Wednesday, February 23, 2011

dah besar dah anak aku ...

Sedar tak sedar, dah besar No 1 dan No 2.

Dah boleh buat lawan gaduh.
Dah boleh buat teman ketawa.
Dah boleh mintak tolong simpan barang.
Dah boleh mintak tolong ambil barang.

Cume 1 jek tak tahan... dah makin menjadi2 mulut dia. Apa kita cakap... ada jek jawabnya.

Cube tengok gambar ni.

Before

After..

Ni main keretapi masuk duit tulah... exactly kat tempat yang sama. Gambar awal tu masa No 2 belum setahun pun lagi. Yang gambar bawah tu, baru jek semalam. Takut betul aku nengok mesin mainan tu ... cam nak patah dah diorang kejekan skang ni :P

Tahun depan no 1 dah naik darjah satu... Pantas betul masa berlalu kan...

3 comments:

eynaa said...

budak2 memang macam tu....jadi ibu ni banyak2 sabar la
http://ritsfiy-mamacollections.blogspot.com/2011/02/anak2-berebut-mainan.html

Norhafiza said...

hahaha...suke tengok dorang..sama cam anak2 No..sorang umo 5thn sorang 4thn...naaah! pe lagi...sabooooo je lee hehe..

Nora said...

@eyna, memang kena banyak sabar

@ No, memang tengah ligat skang ni kan No... pening mak dia :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...