Thursday, February 17, 2011

upin ipin vs anak-anak aku

upin ipin kata : kakak ni ... semua tak boleh
anak aku kata : mak ni... semua tak boleh
kadang2 dia cakap : asyik2 tak boleh... asyik2 tak boleh

upin ipin kata : cepatlah opahhhh
anak aku kata : cepatlah makkkkk
kadang2 dia cakap : cepatlah mak... mak ni lambat sangatlahhh

upin ipin kata : nak ayam gorenggg
anak aku kata : mak... nak ayam gorenggg

banyak lagi sebenarnya... besar btul pengaruh upin ipin pada anak aku. especially guna gantidiri saya, awak, korang, kita ...

anak2 korang camner plak?

3 comments:

Proud Mama's Dairy said...

Salam Nora,

"Betul, betul, betul"!! ( ni pengaruh upin dan ipin pada org tua.

Norhafiza said...

hihihihi...sama la kita nora..tengok kartun di bw ke alam dia..

Nora said...

@Proud mama, orang tua pun suka :)

@No, cumer bila dah asyik ulang banyak kali... mak dia nak tengok berita pun tak dapat... penin pala dibuatnya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...