Monday, March 21, 2011

kuat merajuk

No 3 sekarang sangat kuat merajuk...

Kalau dia nak apa2... tapi kita tak bagi... kat situ jugaklah dia baring... merajuklah tu
Kalau kita tengah makan, dia mengendeng nak mintak sikit... kita tak bagi sebab pedas... kat situ gaklah dia baring... merajuklah tu
Kalau malam, dia main panjat2 badan mak dia... kita tak bagi dan suruh dia tidur... terus dia baring sampai tertidur... merajuklah tu...

Masalahnya, bila tengah tidur... dia suka tidur kat lantai...
Kita pun angkatlah ke tilam...

Tak maunya dia... siap nangis2 lagi... merajuklah tu... haihhhhhh

2 comments:

Norhafiza said...

hihihihi...sabo je la layan karenah anak2 kan Nora..No ni 4org 4perangai kene layan hahaha..sabooooo..tp time ni kita akan mendapat kenangan yg paling indah..apa yg dorang buat sume kita tak marah kan..

Nora said...

@No, anak nora yang kecik ni dah setahun 8 bulan... biasalah kannn... budak nak masuk 2 tahun memang dah mula pandai merajuk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...