Thursday, March 10, 2011

Sudahlahhhh ... dah malam ni

Biasa tak guna ayat ni?

Pada siapa?

Aku akan guna ayat ni pada 3 orang hero aku tiap2 malam.
Sebab, diorang akan main selagi aku tak suruh berenti. Tak kiralah walupun dah malam.
Dan selalunya, setelah beberapa kali aku suruh berenti, barulah betul2 diaorang berenti.
Dan selalunya, masa aku guna ayat tu... maknanya aku dah penat suruh diorang berenti main.

Korang tak paham?

Hmmm... takpalah. Nak gi tutup lampu. Biar gelap gelita umah ni. Barulah diorang tido gamaknye. Walaupun skang ni baru pukul 9.45 malam.

Notakaki : kalau tak buat gini... esok gi sekolah lambatlahhhhh jadinye...

5 comments:

Adzriel AB said...

awal sungguh tidonya... anak saya kadang2 pukul 11 baru nak tido. yg menengah dah tentu banyak homework. yg baby pun jenuh guling2.

azian said...

hehehe..
sy tdo awal ke tdo lewat ke kdg2 bangun lewat gakkk...paling tak suka hr isnin sbb kelas kul 8!!!!!addehhhh

Norhafiza said...

hihihi..sama la hero2 umah ni...tp alhamdulillah walau selambat mn dorang tido takde masalah bangun pagi..mn taknya klo tido petang mlm tu cerah mate leee..huhuhu

Proud Mama's Dairy said...

hero kat umah ni lum sekolah... tapi layan kartun sampai selagi tak paksa tido, tak akan tido la dia...

Nora said...

@Adzriel, kadang2 sampai pukul 11 gak diorang stay up
@Azian, hari senin memang susah tul nak sampai awal kannn...
@No, anak nora kadang bangun senang, kadang sussssaaahhhh
@Proud Mama, kalau ada tv ceria tu lagiilahhhh... kan kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...