Wednesday, March 2, 2011

sensitif sangat... pegilah balikkk

Siapa yang sensitif? Akulah...

Ni ada satu citer ni... masa aku dengan mak dan adik aku Nolie gi beli kain langsir kat satu kedai kain yang besar.

Bukan... bukan kain langsir dia tak elok. Bolehlah tahan... bertepatan dengan harga kain langsir tu.

Ni... pasal staf dia. Bukan semua, ramai yang ok... cmer 2 orang ni jek yang KO.

Ada ke patut, masa aku lalu sambil tolak stroller No 3, tersangkut kat kain yang diorang tengah nak lipat tu. Aku pun pelan2 tariklah kain tu ketepi supaya stroller tu boleh jalan. Oleh kerana panjang kainnya, susah gaklah nak tarik. Tertonggeng2 aku kat situ... dekat seminit gaklah.

Tu aku tak kisah, cmer bila aku dah ok dan dah boleh tolak stroller tu ... budak 2 orang cakap sesama dia... takda mulut ke nak mintak tolong...

Hellooooo.... patutnya tak payahlah nak tunggu orang mintak tolong... dahlah camtu... mulut tak reti nak jaga... aku pulang balik kain langsir yang ko dah potong kanggg... padan muka tapi aku tak buat camtu... aku jalan jek macam tak dengar apa2

Masa tu aku tak sensitif sangat... tapi hari ni bila aku teringat balik kes tu... tetiba jek jadi sensitif... poyo kan... penat kottt :P

1 comment:

Norhafiza said...

eh eh..nasib baik kita dh tulong ketepikan kain tu..lagi nak banyak mulut...sabo je la Nora layan karenah dorg nih..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...