Monday, March 7, 2011

Perkara yang boleh dibuat kalau tak boleh tidur

Apakah yang anda buat kalau tak boleh tidur malam?

Tak pernah kena? Tahniahlah.

Tapi, sekurang2nya mesti ada skali kita tiba2 jek tak boleh tidur tak pun tersedar tengah malam dan susah no nak tidur balik.

Jadi, dari paksa diri untuk tidur, baik kita buat benda berfaedah seperti :-

1. Bangun sembahyang tahajjud. ** Bukan selalu pun kita dapat buat kan... akulah... korang aku tau selalu :)

2. Kemas rumah. ** Mana-mana yang tak sempat nak usik tu macam kipas yang dah berabuk, almari yang kain bajunya tak berapa nak kemas, bilik peralatan yang tak sempat nak buat 5S

3. Siapkan assignment. **Walaupun due date dia lambat lagi… dah takleh tido… apa salahnya kita siapkannn

4. Baca nota untuk kelas esok atau minggu depan. **Masuk kelas nanti, koranglah yang paling berpengetahuan… betullll

5. Blogwalking. ** Dapat gak tambah kengkawan baru

Ada idea lain? Selamat malam..

2 comments:

Norhafiza said...

kakNo klo takleh tido pun wat yg 5S tu hehehe..

Anonymous said...

mengapa tidak:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...