Sunday, March 27, 2011

pesta konvo UTM

Sekarang ni, sempena konvokesyen UTM ke 46, ada pesta skali. Malam tadi, bawak mak dengan anak2 gi tapak pesta konvo. Adik aku tukang bawak keta skali tolong tengokkan anak2 aku. Abih tu, abah diorang keje malam.

No 3 memang jarang keluar malam. Ni kiranya first time.

No 1 dan No 2 jek yang susah sket nak control. Asyik ilang jek kat gerai2 baju dan barang2. Pastu, asyik2 mintak mainan jek... bola, belon, segala benda dia nak.

Beli jeklah... skali skala :)

Diorang dapat jumpa Upin & Ipin ... sukanya bukan main.


Yang penting, tokmak dengan mak diorang dapat tudung dan seangkatan dengannya yang memang dalam planning nak beli :)


Singgah makan kat sana, order bakso... nama bakso... hantar bakso... rasa... mihun sup tulang :) Takpalah....

Sapa2 kat Johor Bahru tu... jomlah singgah. Ada lagi sampai 28 Mac ni. Selalunya, hari last... lagi seronok. Banyak gerai buat jualan murah.

3 comments:

Seorang Insan Bergelar Ibu said...

Wow!!! bestnya..Kenapa Bakso dah rasa sup tulang..hu..hu..

Nora said...

@Ieza, resepi baru kott.. hehehhe... bedal jeklah bila dah lapar :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hai..sy pun pegi pesta nih khamis dan jumaat lepas..singgahlah di gerai kami (ada jual pad herba)..


RIANG RIA DENGAN UPIN DAN IPIN vs REMY ISHAK DAN MAYA KARIN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...