Tuesday, April 26, 2011

cermin pecah...

Bila dah masuk 4 hari di rumah tokmak diorang, maknanya dah selesa sangat macam umah diorang sendiri. Mulalah tunjuk perangai yang tak hengat tu...

Hmmm... anak2 akulah.

Semalam no 3 pecahkan dulang.
Hari ni no 1 dan no 2 pecahkan cermin almari ucu diorang.
Nasib baik takda yang cedera...
Kalau tak... aku yang menangis tak berlagu.
Macam2 hal...

2 comments:

Norhafiza said...

biasa la budak2..klo tak pecah mmg tak sah kan huhu..tp umah kita takpe lagi..p umah kenkawan rasa 10minit tu cam lama sangat!

Nora said...

bukan apa, kesian kat mak sebab habih barang2 dia dikerjakan dik cucu... kalau umah orang... haihhhh lagilah segan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...