Sunday, April 3, 2011

Iklan Nuffnang hanya friendly dengan Mozilla jek..

Apa aku nak cerita sebenarnya ekk...

Gini, Iklan nuffnang ni sangat tidak friendly dengan Internet Explorer.
Lama dah aku perasan. Kalau kat IE ... takda iklan tapi kalau kat Mozilla ok plak.

Hari tu aku tukar iklan supaya dia float sebelah kanan...
Kat Mozilla ok...

Kat IE ?


Cube tengok kat anak panah merah tu. Gitulah jadinyer.... dok kat tengah2... dahlah camtu... tak kuo apa2 pun iklannnye. Napa ekk?

Ke aku perlu ubah apa2 kat kod tu supaya ia nampak elok kat IE atau Mozilla....

Musykilll....

5 comments:

Nur Areefah said...

ie slow kot?

latest entry : application facebook umpama susuk (khurafat)

Bro Fit said...

IE macam dah tak power ar sekarang ni.. ramai guna firefox dan chrome je...

Nora said...

@Areefah, tahlah... slow gak kot.. pastu error jek kuo bahagian iklan dia

@Bro Fit, a'ahlah... maybe kot. tapi patutnya nuffnang kenalah friendly dgn semua jenis browser kannnn...

Sabihah said...

jarang guna IE...jd tak tau laa..heheh...^_^

Nora said...

@sabihah, saya pun pakai mozilla gak... tapi ada gak yang pakai IE... rugilah plak rasanya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...