Wednesday, April 13, 2011

otak letih...

apakah ubat untuk otak yang letih...

simptom2 otak letih...

1. nak cakap tentang sesuatu, ada orang tegur, terus lupa...
2. masuk bilik nak cari barang, keluar bilik... tak ingat barang apa...
3. pergi beli tiket bas, sampai kat kaunter... lupa nak balik mana...
4. nak balik, kemas beg... amik handphone... letak kat meja... sampai umah... mana handphone??
5. pagi... bukan laman web... tak ingat nama website... mintak tolong pakcik google...
6. pagi ngantuk... tengahari ngantuk... malam ngantuk....

banyak lagi.... apa tahhhh... lupa...

ada ubat ke tak niiii???? susahhhlah camni.... :P

5 comments:

Min Aina Ila Aina said...

Cuba Examo keluaran Dr. Azizan, saya penah cuba masa nak siapkan tesis master alhamdulillah nampak kesannya.

Cuba dapatkan tidur yang berkualiti dan mencukupi.

Senaman sampai keluar peluh, saya penah je ambik cuti semata-mata sebab nak jogging pagi, diikuti solat dhuha..alhamdulillah badan rasa segar. Kadang2 kita perlukan satu dua hari untuk betul-betul rehat sebab hujung minggu yang dikatakan cuti tupun kadang2 lebih penat dari hari bekerja.

Berurut, sauna atau spa. Gunting rambut pun boleh membantu. Otak yang penat menyebabkan badan kita pun penat sama.

Sekadar pandangan daripada pengalaman sendiri.

Nora said...

thanks... memang perlu rasanya... ingat nak ambil cuti lama sikit... kadang2 kita tak perasan yang badan dah sampai limit :)

Yasminhamid said...

sekarang ni.. saya dalam mood di atas..

Norhafiza said...

a a le..No pun sll cam tu..padahal duk rumah je..kekadang blank n blur huhuhu

Nora said...

@Yasmin, minggu depan nak cuti seminggu... penat :)

@No, nak kena refresh sket... tengok benda2 hijau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...