Saturday, April 30, 2011

monyet menyerang keretaku...

Citer masa balik kampung ari tu.

Aku dan hubby bawak budak2 pusing2 tanjung emas. Tau kat mana? Kat muar, Johor.
Kitorang pergi tengok monyet macam takde keje lain ... eheh

Nampak tak?

Kitorang tak bagi makan, tak berani.
Ni bukan monyet dalam zoo... dia memang tinggal kat hutan bakau tepi sungai muar ni.
Ada gak orang bagi makan kacang, keropok, apa2 lah.
Diorang tunggu jek.

Hubby aku nak bukak cermin pun aku tak bagi.

No. 3 tak takut pun. Dia cakap ... shuh...shuh :)

Lama gak kitorang kat sana. Bila nak jalan, kitorang gerak pelan2. Takut monyet tu ada kat atas bumbung keta. Yang bersepah kat jalanraya pun banyak gak.

Setiap kali balik kampung, ini memang aktiviti yang anak2 aku tunggu. Suka perhati gelagat monyet2 ni.

Bye bye monyet :)

3 comments:

chinta... said...

banyak nye monyet..teringat dulu masa nak g mersing kem iskandar monyet banyak mcm tu la..siap dok atas bumbung lagi...

Yasminhamid said...

mak aih.. banyak betul monyet..

Norhafiza said...

hahahaha comel kan dorang..ni klo bawa anak2 No ni mesti dorang suka tengok monyet2 ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...